به همت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی،نشست سالانه مبلغان مکتوب ادبی و هنری برگزار می گردد.
کد خبر: ۵۷۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 26 February 2018

به گزارش تابناک قم، جواد دلاوری مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اعلام این خبر عنوان کرد: همایش تبلیغ و قلم(خاطره نگاری تبلیغی) با محوریت نشست سالانه مبلغان مکتوب، ادبی و هنری و اختتامیه مسابقه خاطره نگاری تبلیغ با حضور استاد قرائتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نشست سالانه مبلغان مکتوب، ادبی و هنری به همراه اختتامیه اولین مسابقه خاطره نگاری تبلیغی در تاریخ ۱۰ اسفند، از ساعت ۱۰ الی۱۲ با حضور مبلغان در مرکز همایش های غدیر در قم برگزار می شود.

مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به اهمیت خاطره نگاری تبلیغی در ترویج معارف اسلامی و انتقال تجارب تبلیغی از جمله اهداف این نشست است.

وی با بیان اینکه مسابقه خاطره نگاری تبلیغی در دو بخش خاطرات بلند و کوتاه برگزار می شود، عنوان کرد:۲۸۹ اثر به بخش مکتوب ارسال گردیده که از این تعداد، ۶۴ اثر در بخش خاطرات بلند و ۲۲۵ اثر در بخش خاطرات کوتاه است.

دلاوری عنوان کرد:نکته قابل توجه استقبال خوب و پررنگ خواهران مبلغه و اهل قلم از مسابقه خاطره نگاری تبلیغی بود که از مجموعه آثار دریافت شده ۹ اثر در بخش خاطرات بلند و ۲۰ اثر در بخش خاطرات کوتاه متعلق به خواهران مبلغه بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار