تابناک چهارمحال وبختیاری- ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور سبک خونگ چوان «شائولین سرخ» 36 مدال رنگارنگ در بخش تالو و ساندا کسب کردند.
کد خبر: ۵۷۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 25 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مسابقات قهرمانی کشور سبک خونگ چوان 3 و 4 اسفندماه در استان اصفهان در بخش تالو و ساندا با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور برگزار شد که از چهارمحال و بختیاری یک تیم 35 نفره شامل 15 تالوکار و 20 سانداکار حضور داشتند و 36 مدال رنگارنگ در بخش تالو و ساندا کسب کردند.
گفتنی است در بخش تالو، امیرحسین هیبتی دو مدال طلا و یک مدال برنز، رضا ترابیان دو مدال طلا، رضا صادقی دو مدال طلا، امیرارسلان تشنیزی یک مدال طلا و یک مدال برنز، امیرحسین اشرفی یک مدال طلا را به دست آوردند.
همچنین در ادامه رقابت‌های تالو، امیررضا قهرمان دو مدال نقره، محسن اصلاحی یک مدال نقره، سینا بشکار یک مدال نقره و پارسا سقا کهواز یک مدال نقره به گردن آویختند، امیرعباس مؤمنی، امیرمهدی بلوطی، ارشیا پرتو، محمدمهدی حدادی، سید محمدعلی عسگری و امیرعلی قاسمی به مدال برنز رسیدند.
لازم به ذکر است در بخش ساندا نیز محمدرضا شیروانی فیل‌آبادی، احمد رحیمی، حامد جهانی و آرمین افضلی، طلایی شدند و امیرحسین خلیل‌طهماسبی، علی جعفری ، محمد خالدی و اصغر افضلی نیز به مدال نقره دست پیدا کردند.
گفتنی است در ادامه این مسابقات، علیرضا شریفی، امین بابامیر، مهدی شیروانی فیل آبادی، محمدحسین شاهوردی شهرکی، حامد شیروانی فیل‌آبادی، سید محمد جمال ملکوتی و محمد خسروی هفشجانی نیز مدال‌های برنز کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار