مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: نمونه‌گیری ژنتیک از والدین یکی از جانباختگان حادثه پرواز آسمان که از اهالی کنگاور است انجام شد.
کد خبر: ۵۷۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 24 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،آرتین کمالی، با بیان اینکه نمونه‌گیری ژنتیک از والدین یکی از جان باختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج انجام شد، اظهار داشت: این نمونه گیری از والدین حسن رضا قارلقی برای مطابقت با نمونه اجساد کشف شده انجام شد.

وی با اشاره به اعلام وضعیت بحران در سازمان پزشکی قانونی برای این سانحه هوایی، گفت: اداره کل پزشکی قانونی استان فارس به عنوان استان معین کهگیلویه و بویراحمد در انجام آزمایشات ژنتیک معرفی شده است.

کمالی افزود: بر این اساس تمامی نمونه‌های اجسادی که قابل شناسایی نیستند به این استان ارجاع می‌شود تا آزمایش ژنتیکی از پیکرهای مکشوفه انجام شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: اسامی مسافران هواپیمای سانحه دیده تهران - یاسوج مشخص شده است و پس از مشخص شدن اسامی مسافران پرواز آسمان و استانهای آنها، بستگان درجه یک برای ارائه نمونه ژنتیک به مراکز پزشکی قانونی استان مربوطه فراخوانده شدند.

کمالی با بیان اینکه این نمونه‌های ژنتیکی به شیراز ارجاع داده شده است، گفت: این نمونه ژنتیکی با نمونه‌های اجساد مطابقت داده می‌شود تا پیکرها و بقایای پیکرهای جان باختگان تعیین هویت شوند.

وی با بیان اینکه این نمونه‌گیری در محل آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی استان کرمانشاه انجام شد، بیان کرد: در هماهنگی با پزشکی قانونی شهرستان کنگاور، والدین قارلقی برای نمونه‌گیری به آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی کرمانشاه مراجعه کردند و بر این اساس نمونه ژنتیکی از والدین دریافت و به شیراز ارسال شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار