رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صحنه گفت: برگزاری مراسمات معنوی یادواره‌ شهدای معظم در واقع روحیه انقلابی و ایثارگری را در جامعه اشاعه می‌دهد و ریشه‌های نهضت انقلاب را مستحکم می‌کند.
کد خبر: ۵۷۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 24 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله‌سبزی با اشاره به جایگاه والای شهدا و گرامیداشت مقام و رشادت‌های آنان که با همه توان از ارزش‌های نظام و اسلام دفاع کردند، اظهار داشت:‌ مراسم یادواره شهدای دهستان کندوله از توابع بخش دینور شهرستان صحنه را با هدف ارج نهادن به خانواده معزز شهدا و درس ایثار و ایستادگی به جوانان را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صحنه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما امانتی است که با خون شهدا آبیاری شده و این سرمایه امروز به دست نسل آینده‌ساز کشور سپرده شده است، تصریح کرد: برگزاری مراسمات فرهنگی و معنوی همچون یادواره‌ شهدای معزز در واقع روحیه انقلابی و ایثارگری را در بین جامعه اشاعه می‌دهد و ریشه‌های نهضت انقلاب را مستحکم می‌کند.

وی با تاکید براینکه مقام شهدا از همه جایگاه‌ها رفیع‌تر است، متذکر شد: رفتارهای ضد اجتماعی و بی‌فرهنگی از سوی عده‌ای از دشمنان داخلی و خارجی که اهداف و آرمان کشور را پایمال می‌کنند قابل چشم‌پوشی نیست و باید در مقابل این رفتارهای غیراصولی و سازماندهی شده غرب با آنچه در توان داریم مقابله کنیم.

این مسؤول با یادآوری اینکه همه شهدا با اخلاص و بدون هرگونه تملق و ریا در راستای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب با تلاش و پشتکار خود خدمت‌گذاری کردند، بیان کرد: آنان جان ارزشمند خود را در مقابل تهاجمات استکباری برای حراست از کشور و دفاع از رسالت ائمه اطهار(ع) تقدیم کردند تا امروز حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتد و با صلابت و اقتدار بیشتر به ادامه مسیر در جامعه اسلامی بپردازیم.

سبزی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ایران هم به برکت خون پاک شهدای خود زنده و پویا است، خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای معظم در واقع انگیزه دستیابی به اهداف و پیشرفت‌های نوین را در جامعه اسلامی تقویت می‌کند، بنابرین تکریم از خانواده شهدا وظیفه دینی و همگانی است، چرا که هنر آنان ولایت‌مدای و حفظ عزت و اهداف کشور است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار