معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آغاز به کار رویداد کارآفرینی "اکسیر" در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 24 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهزاد خدادادی شاهیوند  با بیان اینکه رویداد کارآفرینی اکسیر از امروز (5 اسفند) در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: این رویداد حدود دو هفته ادامه دارد و اختتامیه آن 19 اسفند برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رویداد را ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی اعلام کرد و ادامه داد: این رویداد با محوریت "کسب و کارهای اینترنتی" برگزار می شود و دانشجویانی که در این زمینه کار کرده و یا علاقمند به کار هستند برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از حضور 24 تیم از دانشجویان سراسر استان در این رویداد خبر داد و افزود: برای هر سه تیم یک "منتور" یا هدایت‌گر در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند با کمک آن طرح خود را پردازش و پخته کنند و در نهایت برای ارائه هر ایده سه دقیقه زمان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این رویداد که 19 اسفند برگزار خواهد شد، از سه تیم برتر بر اساس رای داوران تجلیل خواهد شد.

به گفته این مسئول در زمان دو هفته‌ای رویداد اکسیر، دو پیش رویداد و دو کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد و رویداد اصلی نیز هفته آخر است.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه خاطرنشان کرد: رویداد کارآفرینی اکسیر در جهاد دانشگاهی پنج استان کشور برگزار می‌شود که کرمانشاه هم جزو آنها است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار