مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع روزانه سه هزار شانه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 24 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی‌اصغر بهمنی‌پور ، با اشاره به توزیع روزانه 500 کارتون معادل سه هزار شانه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در استان، افزود: تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی با قیمت هر عدد 420 تومان و هر شانه 12 هزار و 600 تومان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تخم مرغ به اندازه نیاز در استان موجود است، گفت: تاکنون کمبودی برای تامین تخم مرغ در استان نداشته‌ایم و عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی تا شب عید ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آغاز توزیع تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در استان از 17 دی و در پی بالا رفتن قیمت تخم مرغ، افزود: عرضه تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در 29 مرکز در سطح شهر کرمانشاه انجام می‌شود، ضمن اینکه در هریک از شهرستان‌های استان‌ نیز یک مرکز عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی داریم.

بهمنی‌پور افزود: در استان کرمانشاه سالانه به 21 هزار تن تخم مرغ نیاز داریم که یازده هزارتن از این نیاز در داخل استان تامین و مابقی نیز از دیگر استانها و در شرایط کنونی نیز بعضا از طریق واردات تامین می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار