نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و قدرت‌نمایی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 24 February 2018

به گزارش خبرنگ‌ار تابناک آیت الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در آئین تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان کرمانشاه، گفت :کرمانشاه دروازه عتبات عالیات است و خدمت به زائران کربلا از دیرباز در این استان وجود داشته که موقوفات مربوط به این موضوع گواه صادق این ادعا است و باید برای بیشتر کردن این خدمات و بازگرداندن کرمانشاه به جایگاه خود تلاش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت بسیاری از بزرگان و علما در مسیر سفر به عتبات عالیات در کرمانشاه اقامت داشتند و بعضا برای همیشه در کرمانشاه ساکن شده و برکات فراوانی را برای این منطقه به ارمغان آورده‌اند.

همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه برای بازگشایی مرز خسروی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، افزود: قبل از اربعین امسال تلاش‌های فراوان و مضاعفی برای راحتی و آسایش زائران صورت گرفت که جای تشکر دارد همچنین موکب‌های اربعین حسینی کمک به‌سزایی در بحث خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان داشتندکه بسیار غنیمت و به موقع بود.

 

 

موکب‌های اربعین حسینی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار