فرماندار کرمانشاه گفت:براساس مکاتبه با شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه اعلام کردند که در جلسات رسمی شورا حتماً شرکت می کنند.
کد خبر: ۵۷۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 24 February 2018

به گزارشتابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری استان؛فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: براساس قوانین و مقررات مربوط به وظایف شوراها، اعضای شورا مکلف و موظف به حضور فعال و مستمر در جلسات رسمی شورا می‌باشند و باید در جلسات حضور یابند.

وی همچنین اضافه کرد: هرگونه غیبت غیرموجه اعضای شورا به لحاظ قانونی پیگیری می‌شود و تخلف از وظایف مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه شوراهای شهر براساس ماده 68 قانون شهرداری ها باید تا پایان بهمن ماه لایحه بودجه شهرداری را مصوب نمایند، گفت: شورای شهر کرمانشاه در این موضوع قصور و کوتاهی داشته است و این تخلف را به اداره کل امور شهری استانداری کرمانشاه ارجاع دادیم تا مطابق با مقررات برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه حضور نیافتن برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات شورا را اعلام کرده ایم، گفت: هرگونه غیبت اعضای شورا را به اداره کل دفتر امور شهری
استانداری اعلام می‌کنیم.

رنجبر بیان کرد: هر عضو شورای شهر که 6 جلسه متوالی یا 12 جلسه متناوب در جلسات شورا به صورت غیرموجه حضور نداشته باشد تخلف محسوب می‌شود و مطابق با قوانین با این افراد برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: چهار تن از 11 عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات اخیر شورا حضور پیدا نکردند و این موضوع واکنش های زیادی در میان شهروندان به دنبال داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار