مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: توزیع گوشت گرم به قیمت هر کیلو ۳۷ هزار تومان همزمان با ایام پایانی سال و در ایام نوروز در استان کرمانشاه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۶۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 22 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،اسماعیل پرویزی‌فر، با اشاره به اینکه ۲۰ تن گوشت گوساله منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره شده است اظهار داشت: هرچند سال گذشته در ایام پایانی سال ۱۷ تن گوشت قرمز در استان توزیع شد، اما تلاش می‌شود مقدار ذخیره امسال تا پایان اسفند ماه به ۱۰۰ تن افزایش یابد.

پرویزی‌فر گفت: علاوه بر توزیع گوشت گوساله منجمد به صورت روزانه از طرف شرکتی معتبر گوشت گوساله وکیوم شده با تاریخ انقضای ۱۵ روزه توزیع می‌شود که در سیستان و بلوچستان کشتار و به استان وارد می‌شود و گوشت گوساله و گوسفندی گرم با قیمت هر کیلو ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه سه تا چهار تن گوشت گرم در بازارچه میلاد و فروشگاه‌های معتبر استان توزیع می‌شود افزود: توزیع گوشت در ایام نوروز با قدرت بیشتری توزیع می‌شود و در صورت افزایش قیمت در سطح شهر از خودرو‌های سیار دارای یخچال و مرغ‌فروش‌های دارای یخچال مناسب نیز برای توزیع استفاده می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت گوشت گوساله منجمد بسته به قطعه گوشت از ۲۲ تا ۲۳ هزار تومان متغیر است عنوان کرد: قیمت هر کیلو گوشت گرم نیز حداکثر ۳۷ هزار تومان است و، چون از طرف شرکت خصوصی با نظارت توزیع می‌شود یارانه به ان تعلق نمی‌گیرد، اما گوشت منجمد دارای یارانه است.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار