بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:کرمانشاه به عنوان نماینده مرکز اسقاط خودرو‌های فرسوده منطقه غرب کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۵۶۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 22 February 2018

 مهندس بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:به منظور تعیین نماینده مرکز اسقاط خودرو‌های فرسوده منطقه غرب کشور، جلسه‌ای با حضور مهندس مهدی نیکدار رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، مدیران مراکز اسقاط شهرستان‌های کرمانشاه، همدان، خرم آباد، کردستان و ایلام، جمعی از خبرنگاران و مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.


وی خاطر نشان کرد:در راستای کاهش آلودگی هوا و کمک به حفظ محیط زیست، طی آیین نامه‌ای خارج نمودن خودرو‌های فرسوده و خارج از رده در دستور کار دولت قرار گرفت و به همین منظور کارگروه‌هایی در سراسر کشور تشکیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: این نشست اولین جلسه برگزار شده در سطح کشور محسوب می‌شود و جلسات تشکیل شده قبلی اغلب متوجه معرفی و تبعیین موضوع بوده است.

خسروانی تصریح کرد:مقرر شد از این پس جلساتی با هدف خارج نمودن خودرو‌های فرسوده از چرخه کار در قالب کارگروه، بر اساس ماده ۱۸ در استان برگزار و نمایندگانی از سوی سازمان حفاطت محیط زیست، گمرک، پلیس، وزارت صنعت و معدن و نمایندگان خودروساز در سطح استان بصورت ماهانه تشکیل و مشکلات موجود پس از بررسی به کارگروه کشور انتقال یابد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار