جانشین مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره زن و خانواده تا چهارم اسفندماه تمدید شد.
کد خبر: ۵۶۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 21 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از بسیج رسانه استان کرمانشاه، صابر طاهری‌کولانی با بیان اینکه بیش از این زمان ارسال آثار به دبیرخانه زن و خانواده جشنواره تا ۳۰ بهمن‌ماه بود، اظهار داشت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان از جشنواره زن و خانواده و همچنین ارسال آثاربه دبیرخانه، مهلت ارسال تا چهارم اسفندماه تمدید شد.

جانشین مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: آثار قابل قبولی در محور‌های مختلف از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این نشان دهنده استقبال
خواهران از این جشنواره است.

وی با بیان این مطلب که آثار ارسالی به دبیرخانه بعد از گردآوری برای داوری به تهران ارسال می‌شود، افزود: پس از داوری آثار به ۳۰ اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

طاهری گفت: علاقمندان می‌توانند در آثار خود را ۱۲ محور شامل علل و پیامد‌های مبارزه با حجاب و ترویج بی‌حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اهمیت نقش زن در اجتماع، تفاوت زن در غرب وایران، اهمیت نقش زن در خانواده، زن، رسانه و خانواده، فرزند‌آوری، اهمیت نهاد خانواده، عوامل موثر در تضعیف خانواده، عوامل تضعیف خانواده درغرب، الگوی سوم (زن نه غربی، نه شرقی)، سبک زندگی اسلامی در خانواده در قالب مقاله، یادداشت، گزارش، خبر، فیلم، مستند، عکس، کاریکاتور و... به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmail.com و یا به آی. دی تلگرام @jashnvarehresaneh ارسال کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر به‌صورت حضوری به آدرس سازمان بسیج رسانه استان واقع در میدان مرکزی- بلوار شهید شکری-روبروی بانک ملت نبش کوی ۱۳۴- ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مراجعه کنند و یا با شماره ۰۸۳۳۲۳۹۰۹۵۲ تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار