حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: نظم و امنیت مطلوب موجود حاکم در کشور حاصل جانفشانی و ایثار کارکنان خدوم ناجا است.
کد خبر: ۵۶۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 21 February 2018

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر با هم بستگی و تلاش مثال زدنی در همه ماموریت های پیش آمده توانست به بهترین شکل ممکن نقش بی بدیل خود در تامین امنیت را نشان دهد.  

وی خاطر نشان کرد: در نیمه دوم سال جاری با توجه به اتفاقات منطقه ای و حتی برون منطقه ای، مناسبت های ملی و مذهبی،و وقوع زلزله مهیب که بخش هایی از شهرستان روانسر را هم درگیر کرد، انتظامی شهرستان روانسر عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد.

فرماندار روانسر عنوان کرد: در آخرین ماموریت که مربوط به راهیمایی یوم الله 22 بهمن بود علیرغم تهدیدات فراوان گروهای ضد انقلاب ناجا با اتخاذ تدبیر، اجرای طرح های انتظامی مناسب و حضور موثر و گسترده کارکنان به خوبی عمل کرد.

ویسمرادی تاکید کرد: خوشبختانه اکنون شاهد تعامل سازنده و همکاری مثال زدنی بین انتظامی شهرستان با دیگر اعضاء شورای تامین و ادارات سطح شهرستان هستیم که نشان از دیگاه اجتماعی و مردم محور مجموعه انتظامی شهرستان دارد.

وی افزود: تلاش بی وقفه نیروی انتظامی در روانسر برای برقراری نظم و امنیتی، موجب پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا سرقت در این شهرستان شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار