دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه گفت: هفتمین همایش ملی غدیر پژوهی و پنجمین همایش نجات‌بخشی و آینده جهان در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 21 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛بهروز همتی  اظهار داشت: هفتمین همایش ملی غدیرپژوهی و پنجمین همایش نجات‌بخشی و آینده جهان ۸ اسفندماه ساعت ۹:۳۰ در تالارانتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سردار ظریف‌منش و حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر به ایرادسخنرانی خواهند پرداخت عنوان کرد: این همایش مقاله‌محور است و فراخوان جهت شرکت در این همایش از شهریور امسال آغاز و تا ۱۵ بهمن ادامه داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۸ مقاله به این همایش ارسال شده است بیان کرد: پس از بررسی مقالات طی ۳ مرحله و توسط اساتید برجسته ۱۶ مقاله برتر از استان‌های همدان، کرمانشاه.شیراز، لرستان، قم، اصفهان انتخاب شده و علاوه بر اهدای هدایا به نفرات برتر مقاله آن‌ها در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

همتی با اشاره به اینکه در فاصله تاریخ ۷ تا ۱۷ اسفندماه بیش از ۱۵ کارگاه تخصصی غدیرشناسی با حضور اساتید و کارشناشان برجسته قم از جمله استاد شهبازیان، نصوری، دهقانیارانی و کفیل برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار