سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: حضرت فاطمه اطهر‌(س) با 2 وسیله و روش‌«خطبه‌های روشنگر و آتشین» و «اشک» نقاب را از چهره نفاق کنار زد.
کد خبر: ۵۶۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 21 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حسن موحد ، حضرت فاطمه زهرا(س) را نمونه یک انسان کامل دانست و اظهار داشت: این بانوی بزرگوار الگویی برجسته برای تمام بشریت و همه نسل‌ها و دوران‌ها است‌.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا‌(س) به‌عنوان یک الگو در جایگاه دخت پیامبر اسلام(ص) و مادر امامت و همسر ولایت نقش هدایت‌گری برای همه انسان‌ها در همه عصرهای گوناگون دارد‌.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های آن حضرت یار و یاور ولایت و نخستین شهیده و فدایی راه ولایت در آن لحظات حساس و تاریخی اسلام بود.

موحد یادآور شد: جریانی که می‌خواست امامت را در خلافت هضم کند و تمام تلاش‌های پیامبر(ص) را در پوشش نفاق از بین ببرد، اما حضرت فاطمه اطهر‌(س) با 2 وسیله و روش‌«خطبه‌های روشنگر و آتشین» و «اشک» نقاب را از چهره نفاق کنار زد.

وی گفت: امروز همه امامزادگان در سراسر ایران با نور‌افشانی معنوی که دارند همواره محل رجوع و پناهگاه معنوی و موجب آرامش روحی عموم شیفتگان اهل بیت‌(ع) بوده ، شعاعی نورانی از انوار حضرت فاطمه زهرا(س) است‌.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار