رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: برای شب عید امسال هیچکدام از اقلام اساسی مورد نیاز مردم گران نخواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 21 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رامین پهلوانی ، از هماهنگی با اتحادیه‌های صنفی برای مدیریت بازار شب عید در کرمانشاه خبر داد و افزود: رایزنی لازم با اتحادیه‌های مربوطه مانند خواروبارفروشان، قصابان، مرغ و ماهی فروشان، آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه فروشان، پوشاک، کیف و کفش و ... انجام شده تا امسال هیچ افزایش قیمتی در کالاهای شب عید مردم نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت اقلام شب عید بدون داشتن مصوبه کشور یا استان تخلف است و با افرادی که افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برخورد خواهد شد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه عنوان کرد: از روز شنبه (پنجم اسفند) جلساتی با بازرسین اتحادیه‌ها خواهیم داشت تا نظارت بر بازار را تشدید کنند.

پهلوانی خاطرنشان کرد: گشت مشترک بازرسی اتاق اصناف با همکاری سایر بخش‌ها مانند علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، استاندارد و ... نیز از 22 اسفند آغاز خواهد شد.

به گفته این مسئول، تشدید نظارت‌ها تا پایان نوروز ادامه دارد و برای رفاه حال مردم و خصوصا مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز رسیدگی به تخلفات و شکایات 24 ساعته خواهد بود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه پوشاک، کیف و کفش، میوه، آجیل و خشکبار، گوشت و مرغ و ... را در اولویت نظارت‌ها دانست.

پهلوانی تصریح کرد: در این ایام بر شرکت‌های خدماتی که کارهای نظافت منازل و ... را انجام می‌دهند نیز نظارت ویژه داریم و این شرکت‌ها موظفند بر اساس تعرفه‌ای که اتحادیه برای آنها مشخص کرده فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر رستوران‌ها نیز در آستانه شب عید و خصوصا ایام نوروز بیشتر خواهد شد، افزود: رستوران‌های "تاقبستان" که در مسیر حضور مسافران و گردشگران هستند بیشتر نظارت می‌شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: همه نیروها و توان خود را برای فراهم کردن بازار شب عید آرام به کار می‌گیریم، اما به هر حال نظارت بر حدود 60 هزار واحد صنفی در کرمانشاه که 40 هزار مورد آن جواز دارد و مابقی در کوچه‌ پس کوچه‌ها هستند دشوار است.

پهلوانی خواستار همکاری خود مردم برای گزارش تخلفات شد و از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی در شب عید را با تلفن 124 در میان بگذارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار