نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:طبق ماده ۶۷ شهرداری‌ها باید تا ۳۰ بهمن بودجه شهرداری مصوب شود که در غیر اینصورت باعث خسارات جبران ناپذیر خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 19 February 2018

کامران ملکی نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در سه و هشتمین جلسه شورای شهر کرمانشاه افزود:در روزهای پایان سال هستیم ولی به دلیل تشکیل نشدن چهار جلسه شورا تاکنون بودجه مصوب نشده و دودش به چشم مردم  و شهرداری خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد:لوایح های زیادی روی دست شورای شهر مانده که در صورت اجرایی و مصوب شدن سود زیادی برای مردم در پی خواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت:با اجرایی شدن این طرح ها و پرداخت به موقع عوارض می‌توان های امکانات و تخفیفات زیادی برای شهروندان در نظر گرفت و با  تصویب شدن طرح ها  بصورت میلیاردی پول به حساب شهرداری خواهدآمد و خدمات بهتری می توان ارائه نمود .

ملکی  تاکید کرد: در صورت به حد نصاب نرسیدن جلسه بعد هیچ کدام از طرحها و مصوب ها کاربردی برای مردم و شهرداری نخواهد داشت.

ابراهیم مرادی در ادامه افزود:سی و هشتمین شورای شهر کرمانشاه باز هم تشکیل نشدو با  اتفاقاتی که مردم در فضای مجازی و رسانه ها بر آن واقف هستند به دلیل عدم حضور تعدادی از نمایندگان مردم در شورای شهر به رسمیت نرسید و متاسفانه تا کنونمصوبه نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد:در راستای این قضیه مردم و شهرداری خسارات فراوانی خواهند دیدلذا فرماندار نامه به رئیس شورای نوشته و خواستار تشکیل شدن هرچه سریع‌تر جلسات شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: بودجه دیده شده در راستای عمران وآبادانی ،خدمت به مردم است متاسفانه نمایندگان محترم شرکت نکردند و به تاریخ دیگر افتاده با توجه به پایان سال باید از ۳۰ بهمن بودجه ۹۷ مشخص شود ولی تاکنون انجام نشده است.خیلی از مردم نامه داشتند و خیلی پروژه ها هنوز بر روی زمین مانده است.

مرادی تصریح کرد: در صورتغیرقانونی بودن لایحه قانون اجازه را می‌دهد در شورا مطرح شود باید کارهای مردم را پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد:شرکت نکردن در جلسه رفتار و عمل غیر اخلاقی و غیر موجه ودر شان مردم نیست قرار شد جلسه روز یکشنبه و دوشنبه در سازمان پارک ها و فضای سبز استان برگزار شود به صورت علنی اما متاسفانه برخی شرکت نکردند.

مرادی گفت:مطابق ماده ۶۷ شهرداری بودجه هر سال قبل از اسفند باید مشخص شود اما در کرمانشاه به دلیل به حد رسیدن هنوز مشخص نشده است امروز آخرین فرصت بود.

وی از مردم خواستار شداخباررا از منابع قانونی ورسمی پیگیری نماینددر شورای شهر همه ما هستیم و منی وجود ندارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار