معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ریزش‌های متعدد کوه در محورهای استان خصوصا در منطقه اورامانات، گفت: با وجود این ریزش‌ تمام راه‌های استان باز است و محور مسدودی نداریم.
کد خبر: ۵۶۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ناصر محبی اظهار کرد: به دلیل بارندگی‌های شدید چند روز اخیر در بسیاری از محورهای استان ریزش کوه داشتیم که وقوع آن طبیعی است، اما باعث انسداد راه‌ها در استان و یا خسارت به خودروها و مردم نشد.

وی ادامه داد: عمده ریزش‌ها را در محور اورامانات داشتیم که ده‌ها مورد ریزش گزارش شد و در سایر مناطق از جمله محور کرند به سرپل‌ذهاب، محور حمیل، اسلام آباد، سنقر، روانسر به پلنگان و ... هم مواردی داشتیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه این ریزش ها باعث گره‌های ترافیکی مقطعی شده است، یادآوری کرد: نیروها و اکیپ‌های راهداری به سرعت پای کار آمدند و اجازه ندادند هیچ محوری در استان به دلیل ریزش کوه مسدود شود.

محبی درباره بارش برف در برخی از محورها از جمله سرمیل و محورهای اورامانات نیز افزود: بارش برف در این محورها نیز به اندازه‌ای نبود که باعث بستن راه‌ها شود.

به گفته این مسئول، در مجموع هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و مشکل تردد در هیچ نقطه‌ای نداریم.

محبی تصریح کرد: نیروهای راهداری پای کار هستند تا اگر ریزش کوه و بارش برف راهی را مسدود کرد، به سرعت بازگشایی شود.

وی با اشاره به لغزندگی تمام محورها به دلیل بارندگی شدید، از رانندگان خواست در هنگام تردد مسائل ایمنی را رعایت کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رانندگانی که در محورهای قلاجه، سرمیل به سرپل ذهاب، اورامانات و سنقر تردد دارند نیز خواست حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار