استاندار کرمانشاه گفت: برای پرداخت تسهیلات و حمایت از سرمایه گذاران منابع مالی و طرح آنها را مورد بررسي قرار خواهيم داد و حتماً به توانمندي مجريان توجه ويژه خواهيم داشت.
کد خبر: ۵۶۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 19 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در شمشين ستاد سرمایه گذاری استان، اظهار داشت: كرمانشاه مزيت ها و توامندي هاي خوبي براي توسعه سرمايه گذاري دارد و اين مزيت ها را بايد به اطلاع سرمايه گذاران داخلي و خارجي برسانيم.

وي با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي دعوت از سفرا كشورهاي خارجي به منظور اطلاع رساني از مزيت هاي ويژه استان براي سرمايه گذاري اظهار داشت: این سفر در نیمه دوم اسفند امسال با همکاری وزارت خانه های امور خارجه و کشور برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه سفرای 25 کشور خارجی در راستای معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به کرمانشاه سفر می کنند گفت:40 مورد فرصت سرمایه گذاری خوب در استان برای معرفی به سفرای کشورهای خارجی آماده شده است.

مهندس بازوند اظهار داشت: باید طرح ها و ظرفیت های سرمایه گذاری را با مشورت وزارت خانه های مربوطه بررسی کنیم تا بتوانیم از فرصت ایجاد شده بیشترین استفاده را داشته باشند.

در بخش دیگری از این جلسه موضوع احداث بیمارستان توسط بخش خصوصی در جاده سراب قنبر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس بازوند گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات پیش روی این طرح برطرف شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار