مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اجرای طرح اعزام استانی زائرین عتبات عالیات در استان برای اولین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حامد دارابی ، با بیان اینکه استان کرمانشاه به عنوان اولین استان کشور طرح اعزام استانی زائرین عتبات عالیات را از (20 بهمن) امسال به اجرا درآورده است، اظهار کرد: طرح استانی اعزام زائرین عتبات عالیات با هدف کاهش هزینه های سفر زائرین و نیز افزایش کیفیت خدمات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا پیش از اجرای این طرح، تمام امور مربوط به اعزام زائرین شامل صدور ویزا، رایزنی برای رزرو هتل و عقد قرارداد و نیز بحث تامین مواد غذایی زائرین توسط مرکز انجام می شد.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: با اجرای طرح اعزام استانی اعزام زائرین حدود 160 هزار تومان برای هر زائر کاهش هزینه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون هفت کاروان از استان کرمانشاه یعنی هر روز یک کاروان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

دارابی همچنین از آغاز پیش ثبت نام حج تمتع 97 در سراسر کشور خبر داد و افزود: دارندگان فیش ودیعه گذاری حج تمتع که فیش آنها تا تاریخ 30 آبان 85 است باید با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir ضمن اعلام آمادگی برای تشرف به حج تمتع 97 نسبت به تکمیل اطلاعات خود و بروزرسانی آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق ثبت نام حج 97 مشخص نیست، عنوان کرد: امسال برای اولین بار ثبت نام و پیش پرداخت بصورت الکترونیکی انجام می شود و نیازی به مراجعه به بانک نیست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار