شهردار کرمانشاه گفت: ورود آب باران به کانال‌های فاضلاب مرتبط با آب‌های سطحی، موجب آبگرفتگی برخی معابر شهر کرمانشاه شده است.
کد خبر: ۵۶۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،آرش رضایی در خصوص اقدامات شهرداری کرمانشاه برای جمع‌آوری، هدایت سیلاب‌ها و آب‌های سطحی طی بارندگی‌های اخیر استان، اظهار داشت: نیروهای خدماتی هشت منطقه در آماده‌باش کامل هستند.

 شهردار کرمانشاه به فعال بودن هشت ایستگاه آتش‌نشانی اشاره و بیان کرد: بیل‌بکو، بیل مکانیکی در معابر سطح شهر در راستای هدایت سیلاب‌ها و آب‌های سطحی در حال کار است و نخاله‌های ساختمانی که در حاشیه‌ها موجب سد معبر شده با لودر جمع‌آوری می‌شود.

 وی به آبگرفتگی‌های برخی از مناطق شهر کرمانشاه از جمله ورودی شهرک بهار آزادگان کرمانشاه، دیزل‌آباد و‌... اشاره و بیان کرد: مشکل عمده آبگرفتگی در این مسیرها از سوی کانال‌های آب فاضلاب است اگر این کانال‌ها به درستی نصب شوند شهرداری برای رفع آبگرفتگی مشکلی ندارد. 

رضایی اضافه کرد: کانال‌های آب فاضلاب باید مرتبط با آب‌های سطحی نباشد، چرا در هنگام بارندگی با ورود آب سطحی، فاضلاب بالا آمده و هم از لحاظ بهداشتی و هم از نظر رفت و آمد شهروندان را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

این مسؤول تعداد دریچه‌های خروجی را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تعداد دریچه‌ها مناسب است، تنها باید نصب دریچه‌ها از سوی آب و فاضلاب ترمیم شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار