معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: کمبود متخصص اطفال در سراسر کشور از جمله استان کرمانشاه مشهود است.
کد خبر: ۵۶۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بهمن روشنی کارکرد کلینیک ویژه را برای رفاه و دسترسی مردم به خدمات تخصصی و غیرتخصصی دانست و اظهار داشت: به منظور بهبودو توسعه کلینیک ویژه در کرمانشاه، کلینیک‌های بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و هلال احمر به مکانی با فضای بزرگتر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای ساماندهی کلینیک‌های شهر کرمانشاه، کلینیک مهدیه نیز ساماندهی می‌شود گفت: در تلاش هستیم حجم مراجعه‌کنندگان به این کلینیک کاهش یابد.

روشنی افزود: کلینیک‌های ویژه بیمارستان امام علی (ع) و طالقانی با توجه به اینکه فضای مناسبی ندارند به کلینیک ویژه شهید فتاحی انتقال می‌یابند.

وی با اشاره به فعالیت پنج کلینیک ویژه در سطح استان کرمانشاه افزود: در بیشتر شهرستان‌ها کلینیک ویژه دانشگاهی در حال ساخت است.

روشنی با بیان اینکه توزیع نیرو‌های متخصص در شهرستان‌ها براساس نیاز و جمعیت آن شهرستان است عنوان کرد: در بیشتر شهرستان‌ها پنج تخصص درمانی شامل داخلی، اطفال.بیهوشی، زنان و جراحی وجود دارد.

وی با اشاره اینکه کمبود متخصص اطفال در تمام کشور محسوس است، گفت: با توجه به اینکه دوره تخصصی رشته اطفال چهار ساله شده است امسال فارغ التحصیل رشته اطفال دراستان وجود ندارد.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه متخصص گوش، حلق و بینی و چشم به شهرستان سنقروکلیایی و کنگاور اعزام شده است، افزود: متخصص ارتوپد

به شهرستان سرپل‌ذهاب و متخصص جراحی مغز و اعصاب به اسلام‌آباد غرب اعزام شده است.

ا

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار