یک فرزند شهید طی نامه‌ای خطاب به استاندار کرمانشاه نسبت به توزیع ناعادلانه آگهی در بین نشریات کرمانشاه گلایه کرده و خواستار ورود مسؤولان مربوطه برای انجام بازرسی و نظارت لازم در این زمینه شده است.
کد خبر: ۵۶۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس یک فرزند شهید طی نامه‌ای خطاب به هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه نسبت به توزیع ناعادلانه آگهی در بین نشریات کرمانشاه گلایه کرده و خواستار ورود مسؤولان مربوطه برای انجام بازرسی و نظارت لازم در این زمینه شده است.

در این نامه آمده است: جناب آقای استاندار سلام علیکم، احتراما به استحضار حضرتعالی می‌رساند اینجانب ز_ب فرزند شهید به‌عنوان یک خبرنگار و نماینده یکی از نشریات در استان کرمانشاه از حضرتعالی تقاضامندم به توصیه‌های همکاران رسانه‌ای توجه کنید که از مسؤولان مربوطه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گلایه دارند تا حق و حقوق اجتماعی و صنفی فرزندان شاهد و رزمندگان ضایع نشود.

این نامه می‌افزاید: معاونتی که با خبرنگاران سلیقه‌ای و با پیشکسوتان این عرصه با بی‌ادبی و بی‌حرمتی برخورد می‌کند که بارها مورد تذکر قرار گرفته ولی متاسفانه باز هم به‌دنبال اجرای روش‌های عجیب خود بوده تا تنها چند نشریه که ۲ نسخه از آن بر روی دکه‌های مطبوعاتی نمی‌رود را حمایت کند که روزانه با درآمدی بالا و بدون هیچ کار تولیدی، پول دریافت کنند و آن‌هایی که در این عرصه زحمت می‌کشند حتی ماهیانه مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آگهی دریافت نمی‌کنند.

این فرزند شهید در این نامه تاکید کرده است: از این‌رو از شما استاندار محترم کرمانشاه انتظار می‌رود تیمی را برای تحقیق و بررسی موضوعات مطرح شده مشخص کنید و اسناد آن نشریات با آمارهایی دقیق توزیع ناعادلانه آگهی‌ها موجود است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار