یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نقش بصیرت و اتحاد مردم در رصد توطئه دشمنان اسلام، گفت: ملت ایران حماسه‌ساز، انقلابی و آگاه هستند.
کد خبر: ۵۶۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار عبدالله ویسی در دیداری صمیمی که صبح امروز با خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه صورت گرفت، اظهار داشت:‌ مردم غیور و انقلابی ما روش زندگی ائمه اطهار(ع)، به‌ویژه حضرت زهرا(س) را در همه شئون و رفتارهای سیاسی و مذهبی خود به‌کار گرفته و همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس از فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان، و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس به‌عنوان مصداق بارز ایثار و ازخودگذشتگی یاد کرد و گفت: شیوه زندگی این دلاوران را باید به‌عنوان چراغ روشن راه پرفراز و نشیب زندگی دانست و در مسیر حفظ ارزش‌های نظام از رشادت و شجاعت آنان درس ایستادگی و مقاومت گرفت.

 وی با یادآوری اینکه ملت بابصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانسته است پرچم پرافتخار کشور را برافراشته نگه‌دارد، ادامه داد: مردم بیدار و انقلابی ایران در عرصه‌های بین‌المللی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و با رصد تحرکات پلید دنیای استکبار، توطئه و دسیسه‌های آنان را خنثی و حماسه‌های فراوانی را خلق کرده است.

میزبانی و بانی اطعام حاضران در این دیدار صمیمی با هدف انجام مراسم دعای پرفیض زیارت عاشورا از سوی خانواده شهیدان والامقام جعفری صورت گرفت و مداح اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم به مدیحه‌سرایی پرداخت.

گفتنی است، این مراسم با حضور فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس، جمعی از طلاب حوزه علمیه، خادمیاران رضوی، بسیجیان و جوانان در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه برگزار شد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار