سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه‌ گفت: هدف از حضور خادمیاران آستان قدس رضوی در عرصه اشتغال و کارآفرینی کمک به نهادهای حمایتی بوده به‌منظور تاثیرگذاری و افزایش مشارکت در امر محرومیت‌زدایی است .
کد خبر: ۵۶۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 15 February 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس  حسن موحد در نشست کارگروه اشتغال و کارآفرینی که پیش از ظهر امروز در محل دفتر نمایندگی برگزار شد، اظهار داشت: هدف از حضور خادمیاران آستان قدس رضوی در عرصه اشتغال و کارآفرینی کمک به نهادهای حمایتی بوده به‌منظور تاثیرگذاری و افزایش مشارکت در امر محرومیت‌زدایی است .

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه‌ ادامه داد: سعی داریم با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های بالقوه آستان قدس رضوی در حد امکان در راستای رشد و توسعه صنایع بومی و روستایی تا تحقق محرومیت‌زدایی در جامعه استفاده کنیم و از راهکارهای مبتنی بر رهنمودهای مقام عظمای ولایت و اهداف آستان قدس رضوی در راستای رفع محرومیت در جامعه که موجبات اشتغال و کارآفرینی در مناطق محروم شود استقبال می‌کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه حاضران پس از بحث و بررسی در خصوص موضوعات مطرح شده سه طرح پیشنهادی اعضای کارگروه در خصوص اشتغال بومی را به کمیسیون پژوهش و بررسی ارجاع دادند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار