مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف ۳۲ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در استان و صدور جریمه ۱۱۵ میلیون ریالی برای قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 14 February 2018

به گزارشتابناک به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، داریوش جودکی گفت: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه یک قاچاقچی لاستیک را با توجه به دفاعیات بلاوجه و عدم ارائه مدارک قانونی و نحوه کشف کالا ودستگیری متهم که با قوه قهریه وتعقیب وگریز صورت پذیرفته را از حیث مباشرت وحمل کالای قاچاق علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۱۵ میلیون و ۶۰۰هزار ریال معادل دوبرابر ارزش کالا به عنوان مجازات اشد در حق صندوق دولت محکوم کرد.

۴ میلیارد ریال جریمه قاچاقچیان سیگار خارجی

وی افزود: همچنین شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پاوه سه نفر را به اتهام قاچاق ۱۰۰۰ کارتن سیگارخارجی از نوع رویال و ویکتوریا به پرداخت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت به اضا فه ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به عنوان بهای مال از دست رفته در حق صندوق دولت محکوم کرد.

این مسئول ادامه داد: در همین پرونده ۴ نفر دیگر را به اتهام مشارکت در قاچاق سیگار به مقدار ۸۰۰ کارتن به مبلغ ۱میلیارد و ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت به اضافه ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به عنوان مال از دست رفته در حق صندوق دولت محکوم کرد. لازم به ذکر است؛ پرونده مزبور در حال انجام طی مراحل تجدید نظر است.

کشف ۲۰ تن برنج قاچاق در کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از محکومیت یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۲۰ تن برنج خارجی خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ایست و بازرسی از یک کامیون بدون بارنامه، فاقد مجوز مقدار قابل توجهی برنج کشف و شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بر اساس نحوه اظهارات، دفاعیات بلا و جه و غیر موثر متهم با صدور قرار و بدلیل عجز از تودیع وثیقه متهم را به ندامتگاه مرکزی کرمانشاه معرفی کرد و به دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته ومعرفی مالک و یا ایادی ماقبل، پس از جری تشریفات قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به جریمه ۸۰۱ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۸۱ ریال محکوم کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار