سومین جشنواره استانی مد و لباس امروز (24 بهمن) با حضور مسئولین استان، اصناف و اتحادیه خیاطان و دوزندگان و طراحان لباس کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 13 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سومین جشنواره استانی مد و لباس با هدف ایجاد فضای مناسب برای معرفی برند، ارائه نمونه طرح‌های جدید متناسب با شاخص‌ها و استانداردهای اسلامی ایرانی، ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی،
تولید و توزیع پوشاک، زمینه‌سازی برای کشور، ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار برای طراحان مد و لباس کشور و استان برگزارمی‌شود. افتتاح گردید.

وی خاطر نشان کرد: زمینه‌سازی برای آگاهی بخشی آحاد جامعه با انواع مدهای اسلامی ایرانی، ترویج طرح‌های ملی مناسب با سلیقه‌ها و در خور شأن والای ملت ایران بر اساس سبک زندگی اسلامی و تقدیر از طراحان و تلاشگران توسعه پوشاک اسلامی ایرانی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: جشنواره به مدت 3 روز همراه با مسابقه زنده خیاطی با شرکت 10 گروه از خیاطان و دوزندگان فنی استان کرمانشاه برگزار و در مراسم اختتامیه که در روز پنجشنبه 26 بهمن برگزار می گردد از برگزیدگان زنده تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار