بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:صدور بارنامه برای ناوگان ۵۰ سال و بالاتر در استان از ابتدای سال ۹۷ ممنوع است.
کد خبر: ۵۶۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 13 February 2018

بهمن خسروانی  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:به همین منظور موضوع جلسه‌ای با حضورمعاونین و مسئولین ذی ربط این اداره کل، انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالای استان، مراکز اسقاط خودرو فرآیند روند اسقاط ناوگان باری و بانک‌های صنعت ومعدن و توسعه تعاون استان کرمانشاه در این اداره کل برگزار و به بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون نوسازی ناوگان و شروط حاکم برآن پرداخته شد.

وی خاطر نشان کرد: طی این نشست مقرر شد، انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان سطح استان لیست کامیون‌های مشول طرح حوزه خود را در اسرع وقت اعلام و شرکت‌های تأمین کنندهناوگان جدید، فرایند تحویل خودرو را اعلام نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: مواردی همچون فرایند روند اسقاط ناوگان باری و مبالغ پرداختی از سوی متقاضیان متعاقبا" اعلام می‌گردد.

خسروانی تصریح کرد:حداکثر تسهیلات پرداختی ۸۰ درصد قیمت خودر و تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان مقرر شده و بازپرداخت آن با توجهبه محصول انتخابی ۵ تا ۷ سال(عمدتا"‍ ۵ سال) و نرخ سود تسهیلات (سهم متقاضی) در حال حاضر در حدود ۹ درصد تعیین شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار