ششمین همایش عملیات روانی ویژه فرماندهان و مسؤولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت قرارگاه منطقه‌ای غرب نجف اشرف در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 13 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ششمین همایش عملیات روانی ویژه فرماندهان و مسؤولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت قرار گاه منطقه‌ای غرب نجفاشرف امروز در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، در این همایش فرماندهان ارشد نظامی و مسؤولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضوعاتی همچون اقدامات دشمن در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی.تهدیدات و خطرات را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

همانطور که مقام معظم رهبری جنگ روانی را مهمترین بخش مبارزه دشمن با ملت ایران بیان فرمودند: و دلیل آن نیز ناکامی دشمن در دشمنی با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بودهدر این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان حافظ انقلاب و دستاورد‌های آن این همایش را برگزار کرده است.

گفتنی است، دوره مذکور موجب توانمند‌سازی فرماندهان ارشد نظامی و مسؤولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش شناسایی تهدیدات دشمن می‌شود و مسائل و مباحثمربوط به عملیات روانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار