معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد گفت: همکاری لازم را با مجمع دوستی جوانان جهان اسلام خواهیم داشت و از چنین فعالیت های مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با تمام توان حمایت می کنیم.
کد خبر: ۵۶۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 12 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ، دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد دیدار کرد.در این دیدار مهرزاد لیموچی دبیرکل مجمع گفت: سلسه نشستهای فرهنگی با محوریت جوانان کشورهای اسلامی برگزار خواهیم کرد که این زمینه تعاملات بیشتر با ملل اسلامی می شود و تا در آینده نزدیک، جوانانی را به عنوان سفیران صلح و دوستی در کشورهای اسلامی معرفی کنیم.

در همین راستا محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادات خوبی را مطرح کرد و گفت: گام نخست همکاری مجمع با وزارت ارشاد می تواند شروعی برای وحدت بیشتر با کشورهای جهان اسلام باشد و جوانان می توانند سفیران دوستی در جهت توسعه و همکاری بیشتر معرفی شوند.

وی با تاکید براینکه باید زمینه تعاملات فرهنگی را از طریق خود جوانان مسلمان پیگیری کنیم خاطر نشان کرد: همکاری لازم را با مجمع خواهیم داشت و از چنین فعالیتهای مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با تمام توان حمایت می کنیم.

دبیر کل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام در ادامه یادآور شد: این مجمع می‌تواند با پیام صلح و دوستی پیشگام توسعه و وحدت در کشورهای اسلامی باشد و در این زمینه از توانمندی نخبگان جوان ایرانی نیز بهره خواهیم برد و پیشاپیش از حمایت همه جانبه وزارت ارشاد تشکر می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار