رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از جمع‌آوری عده‌ای از دستفروشان در خیابان سیروس خبر داد و گفت: این امر به قصد روان‌سازی تردد در معابر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یک برنامه مستمردر تمام شهر براساس اولویت‌بندی به اجرا در می‌آئید.
کد خبر: ۵۶۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 12 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،رضا سلیم‌ساسانی در خصوص جمع‌آوری عده‌ای از دستفروشان در خیابان سیروس که اقدام به سد معبر پیاده‌روها کرده بودند، اظهار داشت: سد معبر پیاده‌روها عده‌ای از دستفروشان در خیابان سیروس کرمانشاه علاوه بر صعوبت تردد شهروندان موجب ایجاد مناظر نازیبا شده بود. 

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: با توجه به مسؤولیت شهرداری در این زمینه، در راستای اجرای تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ناظر بر رفع سد معبر با مطالبه‌گری عمومی ‌در این راستا، ازسوی دادسرا و واحد اجرائیات شهرداری خیابان موردنظر به صورت کامل پاکسازی شد، همچنین افراد معتاد به مواد مخدر به کمپ ترک اعتیاد چشمه‌سفید کرمانشاه اعزام شدند.

به گفته وی، دستفروشان این خیابان از این پس مکلف هستند در مکان پیش‌بینی شده موسوم به پنجشنبه بازار‌(واقع در میدان شهدا) مستقر شوند.

سلیم‌ساسانی گفت: ساماندهی دستفروشان به قصد روان‌سازی تردد در معابر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یک برنامه مستمر در تمام شهر براساس اولویت‌بندی طراحی شده با همکاری مشترک شهرداری، نیروی انتظامی، اتاق اصناف با نظارت دایره پیگیری حقوق عمومی دادسرا اجرا می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار