رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران رشته دوومیدانی کرمانشاه برای انجام تمرینات خود مشکل دارند.
کد خبر: ۵۶۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 12 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،احمد روشن زاده به مشکل ورزشکاران دوومیدانی کار استان برای تمرین در پیست مجموعه ورزشی آزادی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تنها دو پیست تارتان برای تمرینات ورزشکاران دو ومیدانی کار در سطح استان وجود دارد که یکی در شهرستان سنقر و دیگری در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه واقع است.

وی افزود: تمرینات ورزشکاران رشته فوتبال در زمین چمن کنار پیست و ورود مکرر آنان به داخل پیست مشکلاتی را برای تمرینات دوومیدانی کاران بوجود آورده و حتی گاها باعث تعطیلی تمرینات آنان می شود.

رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه تصریح کرد: با شروع فصل بهار و آغاز ثبت نام کلاس های آموزش فوتبال، مشکل ورزشکاران دوومیدانی در پیست آزادی چندان برابر می‌شود. این مشکلات درحالی برای ورزشکاران دوومیدانی کرمانشاه پیش می آید که ما چهار ملی پوش و مدال آور داریم.

روشن زاده همچنین از در اختیار قرار دادن پیست ورزشگاه 15 خرداد به بانوان دوومیدانی کار خبر داد و تصریح کرد: بانوان دوومیدانی کار کرمانشاهی از این هفته روزهای فرد تمرینات خود را در پیست این ورزشگاه برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردان دوومیدانی استان نیز تمرینات خود را همچنان در پیست آزادی برگزار می کنند، اضافه کرد: برای حل مشکل تمرینات ورزشکاران در این پیست درحال رایزنی هستیم و پیشنهاداتی نیز داده‌ایم.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه همچنین از تارتان شدن پیست مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه در سال آینده خبر داد و اضافه کرد: به دلیل آسفالت بودن پیست این ورزشگاه و آسیب‌های فیزیکی که به ورزشکاران این رشته وارد می شود، درحال حاضر این پیست مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار