مردم مرزدار شهر نوسود نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶با حضور پرشور خود حماسه آفریدند.
کد خبر: ۵۶۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 11 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک سعدی مصطفی زاده بخشدار نوسود در جمع مردم این شهر گفت : ۲۲ بهمن روز شهدا است ، شهیدانی که ما را جهانی کردند و به برکت خون این عزیزان،ایران اسلامی با عزت و اقتدار به جلو گام بر داشت .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و با شکوه راهپیمایان یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی را تولید سرمایه اجتماعی دانست چرا که نقش سرمایه اجتماعی در مناطق مرزی در روند توسعه و امنیت مهم است و ما توانستیم باهم بودن ،کنار هم بودن و برای هم بودن را تجربه و تمرین کنیم .

بخشدار نوسود به اجرای پروژ های عمرانی اشاره نمود و گفت: ۱۷ پروژه در حوزه های مختلف مبلمان شهری ، طرح هادی روستایی ، بهسازی زمین ورزشی و … و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است.

وی ثمره مهم انقلاب را وحدت و همدلی اقوام ،فرق و مذاهب در برپایی حکومت مردم سالاری دینی دانست و بیان داشت هر چند ایجاد وحدت مهم است اما حفظ آن هم مهمتر می باشد و ماموستایان در منبر ، و معلمان در کلاس درس و اساتید دانشگاه در دانشگاه حافظان وحدت هستد.

مصطفی زاده با گریزی به فعالیتهای این بخش در طول دهه فجر برپایی مراسماتی از جمله غبار روبی مزارشهدا ، برگزاری یادواره شهدا ،برگزاری جشن انقلاب ، مسابقات ورزشی تشریح کرد.

در پایان این مراسم شکوهمند قطنامه ای توسط کوهزاد صالحی مسئول تبلیغات اسلامی شهر نوسود قرائت گردید

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار