راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور پرشور مردم مرزدار شهرستان پاوه با شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 11 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،مردم مرزدار شهرهای نودشه ، بانه وره در شهرستان‌ پاوه با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای به یادماندنی خلق کرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب ثابت کردند.

براساس این گزارش،مراسم راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای نوسود و نودشه با حضور امامان جمعه ، شهرداران، اعضای شورای اسلامی ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معزز شهداء ، ایثار گران ، جانبازان ، فرهنگیان دانش آموزان ، بازاریان ، کسبه و اصناف برگزار شد .

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود در جمع مردم مرزدار شهر نودشه یوم الله ۲۲ بهمن را روز تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با خون شهیدان دانست.

منصور وهابی ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ، روز ۲۲ بهمن را روز اقتدار ، عزت، عظمت ملت ایران و روز رهایی از چنگال استعمار و استبداد دانست که در آن روز ملت ایران اسلامی طعم استقلال ، آزادی جمهوری اسلامی را چشیدند .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت بار دیگر ملت ایران با حضور آگاهانه خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دوستان انقلاب را شاد و امیدوار و دشمنان نظام را مأیوس و ناامید و نقشه های شوم آنان را برای همیشه نقشه بر آب کردند.

رئیس اداره آموزش وپرورش نوسود در بخشی دیگر از سخنان خود موضع و آرمان ملت ایران را همچنان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دانست . چرا که این ملت ، ملتی هستند آگاه ، هوشیار ، بیدار ، با بصیرت و دارای رهبری هستند فرزانه، با بصیرت ، با درایت و با تدبیر .

منصور وهابی حضور آگاهانه مردم را در صحنه های انقلاب یکی از محورهای اصلی اقتدار نظام و صلابت در دفاع از انقلاب اسلامی و رفع تهدیدات دشمنان در پیشبرد اهداف عالی نظام عنوان کرد .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود مصداق اراده جمعی را در انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: وحدت و توجه به ارزش های دینی ، اخلاقی ، معنوی و اراده مردمی مبنای انقلاب و عنصری مهم در اقتدار و استمرار نظام بوده است .

وهابی در پایان سخنان خود ضمن تشکر مجدد از حضور مردم شریف و انقلابی شهر نودشه به وضعیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و جایگاه ایران در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی وسیاسی در جهان اشاره نمود و به فرهنگیان و دانش آموزان و جوانان توصیه نمود خود را مجهز به بینش و بصیرت سیاسی نمایند تا به موقع نقشه ای شوم دشمنان را تشخیص داده و درجهت خنثبی نمودن آنها در عرصه های مختلف توان مقابله را داشته باشند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار