مردم مرزنشین و انقلابی پاوه در طلیعه چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و رهبری نشان دادند.
کد خبر: ۵۶۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 11 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک ،امروز مردم مرزدار شهرستان پاوه همگام و همصدا با ایران اسلامی و با حضوری گسترده و بی نظیر فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند تا به جهانیان بگویند که همه ایران اعم از شیعه و سنی و دیگر اقوام و مذاهب همچون سال ۵۷ یکصدا و همدل برای انقلاب، ایران و رهبری جان خود را فدا می‌کنند.

قشر‌های مختلف مردم که ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه، ایده پور فرماندار و دیگر مسئولان را در پیشاپیش خود داشتند از میدان شهدا با سردادن شعار‌های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است، یوم الله است و‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده با طی خیابان انقلاب اسلامی در میدان مولوی تجمع کردند.

در این تجمع فرماندار پاوه با تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تمامی انقلاب‌های جهان است، زیرا که تمامی اندیشمندان و صاحب نظران سیاسی جهان باور به پیروزی این انقلاب نداشتند.

پرویز ایده پور، انقلاب اسلامی ایران را مردمی‌ترین انقلاب جهان عنوان کرد و گفت: این انقلاب اسلامی ایران وامدار مردم و مردم ایران وام دار شهیدان هستند.

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: مهمترین راهبرد برای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن تکریم مردم و احترام به آنهاست.

فرماندار پاوه افزود: بن مایه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است و نقش مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی، رهبری به عنوان فرماندهی، سکاندار و هدایت کننده و راهنما و اسلامی بودن آن بسیار مهم و حائز اهمیت که و این سه عامل مهم بودند که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب‌های جهان متمایز کرده است.

ایده پور تصریح کرد: مسئولان باید برای حفظ دستاورد‌های این انقلاب و رضایت روح شهیدان عزیز و امام شهیدان با تمام توان برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی آن‌ها و تکریم مردم تلاش کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار