مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از معرفی کارگران و واحدهای نمونه کار استان در قالب بیست و هشتمین جشنواره امتنان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،داوود یاوری ، هدف از برگزاری جشنواره امتنان را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران عنوان کرد.

وی افزود: تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و همچنین ایجاد انگیزه در بین کارگران را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

یاوری ادامه داد: در این دوره 2 هزار و 165 نفر در سامانه ثبت نام کردند که پس از بررسی های لازم، سه گروه کار نمونه و 9 نفر در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات به عنوان نمونه انتخاب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: مسعود حیدریان، سعید خاص امیری و نیکزاد اسماعیلی از مجتمع جهان فولاد غرب به عنوان گروه کار نمونه در بخش صنعت معرفی شدند.

وی ادامه داد: حسنا میری، ناصر حسینی، ندا بابایی و حسین صالحی نیز از شرکت پروتئین حبوبات زاگرس بعنوان گروه کار نمونه در بخش کشاورزی برگزیده شدند.

یاوری خاطرنشان کرد: در بخش گروه کار نمونه در بخش خدمات نیز وحید سهیلی آرا و آزاده نوری از شرکت سانا صنعت ماندگار معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه یادآور شد: استان کرمانشاه در مجموع توانست رتبه دوم کشوری در قسمت ثبت نام از کارگران و گروه های کار را کسب کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار