رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: خانواده‌های شرکت کننده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن می‌توانند ا دریافت عکس یادگاری رایگان، یادگاری از سی و نهمین روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،جلال عزیزی از برپایی غرفه عکس خانوادگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه خبر داد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه ادامه داد: در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در هنگام راهپیمایی توسط عکاس مجرب در غرفه عکس خانوادگی رایگان از سوی این هیأت، عکس خانوادگی رایگان گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه تنها هیأت ورزشی استان است که در این برنامه فرهنگی انقلاب اسلامی غرفه فعالیت فرهنگی دارد و این بدین منظور است تا خانواده‌های کرمانشاهی بتوانند در غرفه عکس خانوادگی توسط عکاس مجرب یادگاری از راهپیمایی اقتدار و جشن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی ایران داشته باشند.

عزیزی افزود: از همه مردم کرمانشاه الخصوص جامعه دوچرخه‌سواری و دوچرخه‌سوارانی که با این هیأت همکاری می‌کنند و یا قصد همکاری دارند دعوت می‌شود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند تا مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران باشند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار