شهردار کرمانشاه طی پیامی سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی ايران را گرامی داشت و از مردم اتقلابی و ولايتمدار کرمانشاه برای حضور گسترده در راهپيمايی باشکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۵۶۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از شهرداری کرمانشاه، آرش رضایی شهردار کرمانشاه طی پیامی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و از مردم اتقلابی و ولایتمدار کرمانشاه برای حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

در این پیام آمده است، انقلاب اسلامی ایران با تمسک بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و تکیه بر نیروی عظیم مردمی و بدون هیچگونه مرزبندی طبقاتی به رهبری امام راحل(ره) توانست در مقابل نظام ضد اسلامی طاغوت به پیروزی برسد و حکومت 2500 ساله‌ شاهنشاهی را به زیر بکشد.

اکنون پیروزمندانه و سرافرازانه و با الهام از تعالیم نورانی اسلام و مکتب شهادت و ایثار در چنان جایگاه رفیعی از پیشرفت و اقتدار ملی قرار گرفته که موجب بهت و حیرت جهانیان شده است و بی‌شک دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی‌(ره) و خلف صالح‌شان آیت‌اله‌خامنه‌ای و همچنین مجاهدت و جانفشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران در همه حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت‌ساز این مرز و بوم بوده است.

امروز همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید با پیروی از رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام معظم رهبری، از بنیان‌های مرصوص نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند و دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذارند.

لذا بر ماست که با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته با حفظ وحدت و یکپارچگی مثال زدنی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری بار دیگر قدرت و شکوه ایران اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذاریم.

بدین‌وسیله ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و بابصیرت کرمانشاه، از همه دلسوزان ایران اسلامی دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده و مقتدرانه در راهپیمایی روز 22 بهمن وفاداری و دلبستگی خود به نظام اسلامی و شکوه ولایت‌مداری را به منصه ظهور برسانند.

در انتهای این پیام نیز تاکید شده است، مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه دوشادوش مردم شریف در این راهپیمایی حضور خواهند داشت.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار