دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: یک تحول عظیمی در جهان اسلام به واسطه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و امروزه دشمنان ما به اثر وضعی انقلاب در منطقه و در بین ملت‌های دنیا اعتراف دارند.
کد خبر: ۵۶۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سردار محمد کرمی‌راد اظهار داشت: خوشبختانه یک تحول عظیمی در جهان اسلام به واسطه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و امروزه دشمنان ما به اثر وضعی انقلاب در منطقه و در بین ملتهای دنیا اعتراف دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه پیروی از تاکیدات و فرامین ولی‌فقیه از سوی ملت ایران را عاملی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت ایران در سال 57 براساس آموزه‌های دینی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت و یکپارچه، نظام سلطه را برانداخت.

کرمی‌راد وحدت ملی و حفظ وحدت کلمه را دیگر رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران، امام خمینی (ره) را ولی نعمت اصلی خود می‌دانستند و براساس همین اعتقاد، همه اعم از شیعه، سنی و اقلیتهای دینی متحد شدند تا اینکه انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

وی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،که مقام معظم رهبری سکان هدایت نظام را برعهده گرفتند پیشرفتهای کشور در تمامی عرصه‌ها به سرعت رقم خورد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه پس از رحلت امام(ره)، ملت ایران پیرو رهبری درایتمندانه رهبر معظم انقلاب، پله‌های ترقی کشور را یکی پس از دیگری پیمود، گفت: پیروی از ولایت فقیه در خون یکایک ملت ایران ساری و جاری است.

وی افزود: اصل پیروی از ولایت فقیه و حفظ وحدت کلمه، سبب شده ایران به یکی از کشورهای پیشرفته در عصر کنونی تبدیل شود، در حالی که پیش از پیروزی انقلاب یکی از کشورهای وابسته جهان بود.

کرمی‌راد با اشاره به پیشرفتهای روزافزون کشورمان در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی هسته‌ای و علوم فضایی عنوان کرد: تمامی این پیشرفت‌ها در سایه پیروی از ولایت فقیه و حفظ وحدت کلمه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه به هیچ‌وجه دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب در حوزه‌های مختلف با یکدیگر قابل مقایسه نیست گفت: در دوران خفقان نظام شاهنشاهی یکی از سیاستهای استعمار غرب برای بقای دستهای خود در رژیم پهلوی این بود که جلوی احزاب و تشکل‌های سیاسی را به نوعی بگیرد و به سراغ ایجاد جامعه تک حزبی‌‌ و آنهم حزب رستاخیز رفتند.دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عمده کسانی که در این حزب در رأس فعالیت

بودند به نوعی با ساواک هم در ارتباط بودند و یک سری اهداف مشخص رژیم را دنبال می‌کردند، عنوان کرد: از طرف دیگر احزابی که نقش مبارزه را می‌خواستند ایفا کنند دچار مشکلاتی از درون و بیرون شدند.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی محدودیت‌های بسیار زیادی برای فعالیت این احزاب قائل بود بیان کرد: ز طرفی در سابقه و تاریخچه مبارزه حزب موتلفه اسلامی نگاه می‌کنیم که تحت نظر تصمیم امام در سال41 تشکیل شده بود طبیعتا همراهان و یاران صمیمی امام بعد از مبارزه 42 خرداد یا مورد شکنجه ساواک بودند یا تعداد زیادی از این اعضا به شهادت رسیدند.

کرمی‌راد با اشاره به اینکه در آن دوران شاهد قلع و قمع اعضای برخی از احزاب توسط نیروهای ساواک بودیم، افزود: رژیم منحوس شاه احزابی را تشکیل می‌داد تا بقیه احزاب شناساییشود و افراد فعال آنرا سرکوب کند.

وی با اشاره به فعالیت حزب توده که به دنبال نفوذ سیاست اتحاد جماهیر شوروی در کشور بود، عنوان کرد: این حزب بعد از پیروزی انقلاب فعالیت خود را ادامه داد و بعد از فکر کودتا در کشور منحل شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بعد از انقلاب احزاب زیادی شکل گرفتند عنوان کرد: یکی از بزرگترین حزبها حزب جمهوری اسلامی ایران بود که تعداد زیادی از یاران و رهروان امام راحل از اعضای این حزب بودند اما سرانجام به علت به علت مناقشات سیاسی فی مابین بنی صدر و از طرفی منافقان بنا به مصلحت این حزب منحل شد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب وضعیت ساختار دمکراسی کشور در بین کشورهای منطقه و‌حتی اروپا بسیار مناسبتر شده است گفت: ساختار سیاسی کشور، نوع انتخابات، انتخابات شورای روستا و شهر، خبرگان، ریاست جمهوری همه گویای این مطلب است.

کرمی‌راد با اشاره به اینکه احزاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند عنوان کرد: این احزاب با پایبندی به قانون اساسی و جمهوری اسلامی فعالیت خود را برابر قانون دنبال و مطالبات مردم را پیگیری و‌ کار تشکیلاتی و حزبی را در دستور کار و رقابت این چنینی و پویایی بهتری به جامعه می‌دهند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار