شهردار کرمانشاه گفت: ساخت چهار تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،آرش رضایی ، اظهار داشت: این چهار تقاطع غیرهمسطح در میدانهای امام خمینی(ره)، مادر، سپاه پاسداران و در ورودی جدید شهر یعنی سه‌راهی نوکان ساخته خواهد شد.

شهردار کرمانشاه افزود: کار ساخت تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) از مرداد سال گذشته آغاز شده بود اما طرح مورد بازنگری قرار گرفت تا اشکالات آن برطرف شود و با پیگیری اعتبارات نقدی آن تأمین شد تا به سرعت کار ساخت شروع شود.

وی از رفع ایراد‌‌های تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) در فاز دوم این طرح خبرداد و گفت: برای داشتن ترافیک روان شهر کرمانشاه به چهار تقاطع غیرهمسطح جدید نیاز دارد که اجرای سه تقاطع پس از رفع اشکالات طرحها آغاز خواهد شد.

شهردار کرمانشاه پروژه سراب قنبر و ساماندهی قره‌سو را دو اولویت دیگر این شهر دانست و افزود: با مناسب شدن شرایط آب و هوایی روند اجرای این دو طرح سرعت بهتری خواهد گرفت و البته طرح ساماندهی قره‌سو در حال تبدیل به طرحی ملی است.

رضایی خاطرنشان کرد: طرح قره‌سو یک تفریح‌‌گاه میان‌‌گاهی، پس از مجموعه طاقبستان در شمال و سراب قنبر در جنوب شهر است که محوریت اصلی اجرای پروژه جهت فضاسازی و انجام زیرساختها با دستور استاندار به شهرداری واگذار شده است.

وی در مورد طرح بزرگ سراب قنبر کرمانشاه گفت: برای پروژه سراب قنبر اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده اما هنوز موافقتنامه‌های اجرایی آن به شهرداری ابلاغ نشده است که پس از ابلاغ موافقتنامه‌‌ها روند احداث و اجرای این طرح سرعت بیشتری خواهد گرفت.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه شهرداری در بخش پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات و شهرسازی برنامه‌‌های خوبی دارد گفت: در پروژه GIS برخی وزارتخانه‌ها در حق شهرداری کرمانشاه کم لطفی کردند اما شهرداری کار را شروع کرده است و در زمینه ایجاد شبکه فیبر نوری در مرحله عقد قرارداد هستیم و اقدامات اساسی آن صورت گرفته است.

رضایی با بیان اینکه نقشه‌های دیجیتال، شبکه اختصاصی فیبر نوری و نرم‌افزارهای خدمات الکترونیک شهرداری از زیرساختهای ایجاد شهر دیجیتال است، بیان کرد: شهرداری در نظر دارد برخی از خدمات خود را در سال آینده به صورت غیرحضوری ارائه کند که این روند شروع شده اما با کندی ادامه دارد و امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار