علی محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت:میزان تسهیلات پرداخت شده به مردم ۱۰ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان است که نسبت مصارف به منابع بانکی در استان بانک‌ها ۸۵ درصد سپرده‌های بانکی را به خود مردم وام داده‌اند.
کد خبر: ۵۶۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 10 February 2018

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در حوزه بانکی کل باقی مانده سپرده مردم نزد همه بانک‌های کرمانشاه تا پایان آذر حدود ۱۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان است.

وی خاطر نشان کرد:تا کنون ۱۹ هزار و ۹۰۰ درخواست جهتتسهیلات مناطق زلزله زده داشتیم که برای ۱۷ هزار و ۱۱۴ مورد  از آن‌ها پرونده تشکیل شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه اظهار داشت:تاکنون ۱۸۶ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده پرداخت شده ومابقی تسهیلات که رقم آن حدود ۵۰ میلیارد تومان در حال بررسی است.

محمدی تصریح کرد: در بخش بیمه زلزله زدگان نیز تا کنون ۴۰ هزار و ۲۰۰ پرونده تشکیل شده که به ۳۴ هزار و ۳۵۰ پرونده حدود ۸۳ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده است.

وی ابراز داشت:از سهم ۱۰ ماهه درآمد‌ها تحقق حدود ۸۱ درصدی داشتیم که نسبت به ۱۰ ماهه مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کمتر بوده است و سهم کرمانشاه از درآمد‌های عمومی کل کشور ۳۵ صدم درصد و از درآمد‌های استان‌های کشور هفت دهم درصد است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه افزود:برای افرادی که بیش از ۵۰ درصد در زلزله خسارت دیدند معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده که برای بهره مندی از آن باید به کمیسیون‌های تعیین خسارت در ادارات مالیاتی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی اذعان داشت: در حوزه گمرک نیز صادرات ۱۰ ماهه اول امسال استان یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار بوده که از نظر ارزشی نسبت به سال گذشته پنج درصد بیشتر شده است وبا توجه به مشکلاتی در مرز‌های استان داشتیم و مرز پرویز خان چند ماه بسته بود، اما مرز سومار بخشی از این کاستی را جبران کرد.

به گفته این مسئول: ارزش سهام مبادله شده در بورس کرمانشاه طی ۹ ماهه امسال ۳۹۶ میلیارد تومان استکه آن هم بابت مبادله ۱۶۰۰ میلیون سهم و حق تقدم بوده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار