مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار برجسته بود.
کد خبر: ۵۶۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 09 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاهدر نماز جمعه شهرستان روانسر افزود : اندیشه ها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل جوان به ویژه جوانان باید معرفی گردد و آنان باید با اندیشه های حضرت امام(ره) آشنا شوند.

وی با اشاره به اهمیت نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: باید فضای کار و مشارکت جوانان در عرصه های مختلف باز شود و کشور از این ظرفیت بهره مند شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را خاطر نشان کرد و گفت :همه باید در راه خدمت به جامعه و جوانان تلاش و کوشش کنیم.

وی توجه به نیازهای جوانان را ضروری خواند و افزود:در شهرستانها ستاد ساماندهی به ریاست فرماندار محترم و با حضور مسوولین دستگاههای اجرایی به منظور برنامه ریزی و حل مشکلات این قشر پیش بینی شده است و امیدواریم نتایج خوبی در پی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به وضعیت ورزش شهرستان روانسر اشاره کرد و گغت:سرانه ورزشی این شهرستان نزدیک به مرز 2 متر است و از نظر زیرساخت ها شرایط خوبی دارد.

حسینی به نقش ورزش در افزایش سطح سلامت جامعه نیز اشاره کرد و گفت :ورزش بهترین ابزار برای ایجاد سلامت پایدار است و این مهم لزوم توجه جدی به این مهم را می طلبد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار