هیأت فاطمیون (گلستان- گنبد) زمین فوتبال برای جوانان و نوجوانان در روستا‌های زلزله‌زده تپانی قدیم، تپانی جدید و نورآباد می‌سازد.
کد خبر: ۵۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 08 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه استان کرمانشاه، نقطه وحدتی شده است تا هیئات مذهبی، نقش اجتماعی خود رابهتر و بیشتر ایفا کنند.

براساس این گزارش، هیأت‌های فعال در پویش «هر هیأت یک روستا»، هر کدام در یک روستایی زلزله‌زده با در اختیار گرفتن ظرفیت‌هایی، خشت روی خشت گذاشته و خانه امیدی در دلزلزله‌زدگان کرمانشاه می‌سازند.

در راستای معرفی هیأت‌های فعال خدمت‌رسان به زلزله‌زدگان کرمانشاه می‌توان به هیأت فاطمیون (گلستان- گنبد) اشاره کرد.

این هیأت فعال در روستا‌های تپانی قدیم، تپانی جدید و نورآباد مشغول خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

هیأت فاطمیون (گلستان- گنبد) در سال ۸۴ تاسیس شده و با احداث حسینیه فرهنگ به عنوان یک پارک فرهنگی با کتاب و آموزش، توانمندی‌های فردی برای مهارت‌های زندگی ایجاد می‌کندو همچنین تجلیل از مشاغل و قشر‌های مختلف مردم در ایام تقویمی با حضور در محل کار آن‌ها مانند روز پرستار از جمله اقدامات صورت گرفته این هیأت فعال است.

شناسایی و تحت پوشش قراردادن و رسیدگی افراد بی‌بضاعت، طرح ضیافت غذای گرم برای نیازمندان در سه روستا که یک‌هزار و ۲۰۰ نفر در این امر خیر با خرید سهم شریک هستند.رصد اطلاعات و آمار در روستا‌های هدف و طراحی کارتکس که شامل ۱۳۵ خانوار می‌شود، ایجاد کارگروه‌های تخصصی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و انجام کار‌های تاسیساتیمثل برق‌کشی کانکس‌ها، اعزام پزشک و پرستار برای ویزیت و درمان بیماران، آموزش، فرهنگ‌سازی و توانمندسازی برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها و ساخت زمین فوتبال برایجوانان و نوجوانان برای برگزاری مسابقات فوتبال و بازیابی روحیه آن‌ها به زلزله‌زدگان روستا‌های تپانی قدیم، تپانی جدید و نورآباد می‌توان در قالب خدمات ارائه شده هیأت فاطمیون (گلستان- گنبد) به زلزله‌زدگان روستا‌های تپانی قدیم، تپانی جدید و نورآباد برشمرد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار