عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از پالایشگاه به دلیل اشکال در انتخابات اعضای این هیئت متوقف است.
کد خبر: ۵۶۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 08 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا، با بیان اینکه تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه به دلیل اشکال در انتخابات اعضای این هیئت متوقف شده است اظهار داشت:موضوع انتخابات اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه در حال حاضر محل اشکال است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون اقتصادی در موضوع انتخابات این هیئت افرادی را انتخاب کرد گفت: اما بعد به دلیل درخواست یکی از نمایندگان این کمیسیون، انتخابات انجام شده پذیرفته نشد.

حسینی‌کیا با بیان اینکه پس ازانتخابات اول کمیسیون اقدام به انجام به انتخابات بعدی کرد بیان کرد: در این نوبت هم عده دیگری به انتخابات دوم اشکال گرفتند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی هیئت رئیسه هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه مشخص شده است عنوان کرد: کمیسیون اقتصادی درباره انتخاب اعضای این هیئت معتقد است که کار خود را به درستی انجام داده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از اعضای این کمیته حاضر بر حضور سایر افراد در این کمیته نیستند و می گویند باید این انتخابات مجددا بازنگری شود اظهار کرد: برخی به شیوه‌ها اشکال دارند و با این حال بنده فکر نمی‌کنم نگاه‌های سیاسی در این موضوع سهیم باشد.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار