رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آموزه های قرآن کریم را، راهگشای مشکلات فرهنگی جامعه عنوان کرد و گفت: قرآن باید در همه زوایایی زندگی مردم نهادینه شود.
کد خبر: ۵۶۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 07 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" در محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح که در نمازخانه ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهارداشت: تحول فرهنگی در جامعه نیازمند بهره گیری از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) و برنامه ریزی های کاربردی کارشناسان علوم اسلامی است.

وی ادامه داد: نشر معارف قرآنی دربین آحاد مردم ودر سطوح مختلف می تواند یک حرکت بی نظیر در راستای احیاء فرهنگ اسلامی در جامعه باشد که مسئولان فرهنگی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: قرآن آموزی و مسابقات قرآنی مقدمه ورود مفاهیم معنوی و انسانی به زندگی مردم و این فرصت های الهی را باید مغتنم شمرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: گسترش و اشاعه سبک زندگی اسلامی، پرهیز از تجمل گرایی و نهادینه کردن فرهنگ قناعت در جامعه از مسیر عمل به موازین قرآن کریم می گذرد.

وی اظهار کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه فرهنگ اصیل اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) پایه گذاری شده، به همین منظور باید تلاش کنیم با همکاری دستگاه های فرهنگی زمینه توسعه هرچه بیشتر این فرهنگ ارزشمند را فراهم کنیم

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه افزود: نباید فراموش کرد که مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تنها با نهادینه کردن مبانی قرآن کریم در جامعه محقق می شود. در پایان این مراسم از قاریان برتر نیروهای مسلح در استان کرمانشاه و خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار