معاون اجتماعی اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مراسم تجلیل از واحد‌های تولیدی برتر استان کرمانشاه امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 07 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،امین الله سلیمانی ، با اشاره اینکه از واحد‌های تولیدی، تعاونی و کارگران برتر همزمان در جشن انقلاب تجلیل می‌شود اظهار داشت: در اینمراسم از واحد‌های تولید نمونه در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و همچنین از تعاونی برتر و کارگران نمونه تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور مسئولان و مدیران استانی برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم از ۱۲ واحدی تولیدی و ۱۸ تعاونی برتر تجلیل می‌شود.

معاون اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه توسعه و تقویت مفاهیم و معانی قران در سطح جامعه هدف از دیگر برنامه‎های حوزه فرهنگی است، عنوان کرد: درطول یک ماه گذشته مسابقاتی در سه حوزه حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن در جامعه هدف (کارگران، کارفرمایان، تعاون‎گران و مددجویان بهزیستی) با شرکت بیش از ۲۰۰ شرکت‌کنندهبرگزار و منتخبان به مسابقات کشوری اعزام و حائز رتبه‎های برتر شدند.

سلیمانی با بیان اینکه بسط و گسترش ورزش در جامعه سبب کاهش آسیب و ناهنجاری اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: هنگامی که جامعه از لحاظ سلامت روانی، روحی و جسمی شرایطخوبی داشته باشد این امر در بهره‎وری کار نیز دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین کار‌های حوزه فرهنگی اداره کار و تعاون توجه به بسط و گسترش آموزه‎های دینی در سطح جامعه کارگری است، بیان کرد: در این راستا برنامه‎هایی باهدف ترویج، توسعه و تربیت فرهنگ نماز و اقامه‎ی نماز جماعت درسطح کارگاه‌های استان کرمانشاه اجرا شده است.

سلیمانی با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگی دیر بازده است، گفت: کار در حوزه فرهنگی علاوه بر هزینه زیاد و شیب ملایم به گونه‌ای است که نتیجه آن در چند سال آینده مشخص می‎شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی در حوزه ورزش توجه به ورزش کارگری است، گفت: در این راستا قریب به ۳۰ انجمن ورزش کارگری وهیئت ورزش کارگری استان نیز شکل گرفته است.

معاون اجتماعی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با افتتاح مجتمع ورزشی کارگران نرخ سالانه ورزش در استان کرمانشاه افزایش می‎یابد.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار