سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: عملیات ساخت روستای سالم در ۲ روستای رحمت آباد و رستم آباد با ۸۵ درصد پیشرفت در دست اجراست و به زودی این دو روستا به عنوان روستای سالم معرفی می شوند.
کد خبر: ۵۶۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 06 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،دکتر داریوش خزایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ،در نشست پایش این شهرستان ازتجهیز ۲ واحد دندانپزشکی جهت ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به گروه های هدف به ویژه روستاییان در قالب طرح تحول سلامت در این شهرستان نیز خبرداد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی همچون مرکز خدمات جامع سلامت روستایی فش با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان ، پایگاه سلامت شماره ۲ ضمیمه شهری با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و خانه پزشک مرکز خدمات جامع سلامت دهلر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در حوزه بهداشت آماده افتتاح هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور اظهار داشت: دانش آموزان ۶ تا ۱۴ سال از نظر وارنیش فلوراید در ماه های مهر و آبان سال ۹۵ و ۹۶ تحت پوشش ۱۰۰ درصدی قرار گرفته اند.

خزایی تصریح کرد: با همکاری متقابل با آموزش و پرورش ۷۰ درصد بوفه های مدارس شهر ساماندهی شده و ۹۰۰۰ نفر تا پایان دی ماه تحت آموزش های بهداشت قرار گرفته اند.

وی اجرای برنامه های ایراپن ، سفیران سلامت ، برنامه ملی خود مراقبتی در سطح کلیه واحد ها ، جذبمراقبین سلامت ، تکمیل چارت PHC شهری و ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی را از جمله دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان برشمرد.

خزایی گفت: بیمارستان شهید چمران کنگاور با ۷۰ تخت مصوب و ۶۳ تخت فعال و یک کلینیک تخصصی در حال ارائه خدمت می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار