رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شخصی که به قصد سرگرمی پیجی به نام یکی از خوانندگان پاپ استان کرمانشاه ایجاد و از طریق آن اقدام به توهین به آهنگسازان و دیگر خواننده‌ها می‌کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 06 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس ؛ علی کریمی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: یکی از خواننده‌های پاپ استان کرمانشاه با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهارداشت که فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد اکانت و سوء‌استفاده از نام و شهرت وی ‌اقدام به توهین به دیگر هنرمندان استان می‌کند، از این رو در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در مواجهه با ادله جرم صراحتا به بزه ارتکابی اقرار کرده است، گفت: برخی کاربران با تصور اینکه جعل عنوان در فضای سایبری جرم نیست، اقدام به ایجاد پیج‌های گوناگون با نام دیگران و گاهی از طریق همین صفحات اقدام به توهین و فحاشی به دیگران می‌کنند، اما این افراد باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

این مقام انتظامی از مردم خواست که در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار