فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج استان کرمانشاه گفت:دشمنان شاید از موشک های ما بترسند ولی ترس اصلی آنها از بصیرت وانقلابی بودن مردم است که از اسلام ناب دم می زنند.
کد خبر: ۵۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 05 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج استان در یادواره شهدای حوزه 9 محلات امام جواد (ع)که در مسجد امیرالمومنین شهرک دولت آباد کرمانشاه برگزار شد،افزود:دشمنان انقلاب از عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی می هراسند.

وی خاطر نشان کرد:انقلاب آمدواولین درس امام به مردم عزت مندی بود و زمانیکه خواستند تصمیم بگیرند اعلام کردند نه شرقی ،نه غربی جمهوری اسلامی و با این شعار گفتند ما زیریوق کسی نخواهیم رفت و اجازه نخواهیم داد کسی برای ما تصمیم بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه اضهار داشت:در زمان انقلاب سپاه نیزبا هدفی کاملا مشخص  تازه شکل گرفته بود و یکپارچه همانند مردم یک صدا در مقابل استکبار قد علم کرد.

بهشتی راد تصریح کرد:در زمان جنگ از 19 کشور اسیر گرفتیم و این نشان کمک های همه جانبه کشورهای دیگر برای شکست ایران بود ولی به یاری خداوند متعال اراده و ایمان مردم کم نشده بلکه محکمتر از قبل وارد عرصه شده و با تقدیم هزارن شهید اجازه ندادند ذره ای از خاک کشورشان به دشمنان ندادند.

وی افزود:دشمنان کور دل این نظام بازهم دست از تلاش های بیهوده برنداشته و اینبار با تحریم کشورمان خواستند مانع پیشرفت و ترقی شوند ولی بازم با تلاش این جوانان غیور ازسد تحریم ها،محاصرهای اقتصادی گذشتیم و توانستیم با تقدیم 17 هزار  نفراز دانشمندان مطرح کشور،افراد شاخص و تاثیر گذار در این نظام باز هم نتیجه نگرفته و مایوس شدند.

بهشتی راد اوج عظمت ایران اسلامی را در سوریه اعلام کرد.

وی ابراز داشت:دشمنان کوردل در هیچ زمانی دست از تلاش برنداشتند ولی همیشه بازنده اصلی معرکه بوده اند و در 13 دی 96 مردم ولایتمدار استان با راهپیمایی عظیم و مثال زدنی خود مشت محکمی بر دهان یاوگویان این نظام و انقلاب زدند .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت:دشمنان با بکارگیری جوانان و وکودکان کشورعلیه نظام  اوج ذلت خود را به نمایش گذاشتند.

بهشتی راد تاکید کرد:با داریت رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم همیشه در صحنه هر روز به اقتدار این نظام افزوده می شود و هیچوقت اجازه نخواهیم داد دشمنان به خاک و مردم ما دست درازی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار