سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره و مسابقه عکس تحت عنوان ((کودکان انقلابی)) می نماید.
کد خبر: ۵۶۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 05 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی شهرداری کرمانشاه، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه  این جشنواره با محور های موضوعی حماسه حضور، ولایت پذیری، استکبارستیزی، کودک و انقلاب، شعار های انقلابی، شکوه شهر من، دانش آموز انقلابی و آزاد برگزار می شود، بخش های جشنواره را شامل دو بخش اصلی و فرعی عنوان کرد.

عبدالمالکی گفت: در بخش اصلي علاقمندان می توانند عکس های گرفته شده توسط دوربین عکاسی و یا تلفن همراه خود را مطابق فراخوان ارسال کنند و در بخش فرعی علاقمندان می توانند عکس های چاپ نشده و چاپ شده قدیمی مربوط به دهه 50،60،70 که در آرشیو شخصی نگهداری می شود، به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت برای عموم علاقمندان در این مسابقه آزاد است، افزود: هر شرکت‎کننده می‌تواند در هربخش حداکثر 5 قطعه عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کند.

به گفته وی آثار به‌صورت تک عکس سیاه ‌و سفید یا رنگی و همچنین به‌صورت دیجیتال پذیرفته می‌شوند.

وی همچنین تاکید کرد: عکس ها با نام و نام خانوادگی با حروف لاتین و با شماره ردیف نام‌گذاری و از طریق ایمیل sfevvsk@gmail.com با ضلع بزرگ‌تر ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: عکسها باید 2000 پیکسل و کیفیت آنها به صورتی انتخاب گردد که حجم هر عکس از MB ۲ بیشتر نباشد و با فرمت jpg برای داوری ارسال شوند.درون پست الکترونیکی ارسالی فایل اطلاعاتی متشکل از نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی دقیق پستی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه و پست الکترونیک باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تصریح کرد: ارسال اثر و شرکت در جشنواره به‌منزله اعلام مالکیت معنوی عکس هاست و برگزارکننده هیچگونه مسئولیتی در قبال تخلفات احتمالی شرکت کنندگان در این خصوص نخواهد داشت و مسئولیت آن بر عهده ارسال‌کننده خواهد بود همچنین در صورت اثبات تخلف در هر مرحله، عکس ارسالی از مسابقه حذف خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش عکس‌های قدیمی، آثار ارسالی بدون درنظرگرفتن مالکیت عکس‌ها بررسی می‌شوند و ارسال‌کننده اثر در این بخش به‌عنوان احیاگر شناخته می‌شود.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در موارد پیش بینی نشده با دبیرخانه جشنواره خواهد بود، خاطرنشان کرد: شرکت در جشنواره به معنای پذیرش شرایط جشنواره بوده و برگزارکننده مجاز به استفاده از تمام یا بخشی از عکس های پذیرفته‌شده در جهت امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر است و به آثار پذیرفته‌شده گواهی شرکت و راه‌یابی اهداء خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را تا 25 بهمن، اعلام نتایج 30 بهمن ماه و زمان اختتامیه را نیمه اول اسفند ماه اعلام کرد و گفت: جوایز نفر اول تا سوم در بخش اول مسابقه به ترتیب: ۵ میلیون، ۳ میلیون و ۲ میلیون ریال و جوایز بخش ب؛ ۳ میلیون، ۲ میلیون و یک میلیون ریال می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار