رحیم جعفری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت:۱۰۰ برنامه شاخص فرهنگی طی دهه فجر از جمله جشنواره فیلم فجر با اکران۱۴ فیلم برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 25 January 2018

حجت‌الاسلام رحیم جعفری در گفتگو  با خبرنگار تابناک افزود: با توجه به مقارن بودن دهه فجر با ایام فاطمیه تلاش می شود به منظور تکریم این ایام، برنامه‌های دهه فجر رنگ و بوی ایام فاطمیه داشته باشد.

وی  خاطر نشان کرد:جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در استان کرمانشاه برگزار می شود و از ویژگی های مهم آن در مقایسه با سالهای گذشته این است که امسال با توافقی که با تهیه کنندگان شده قرار شده فیلم ها برای اکران مستقل در اختیار استان‌ها قرار گیرند و تمامی درآمدهای حاصل از آن به استان و هزینه های برگزاری جشنواره اختصاص پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: ۱۰۰ برنامه شاخص فرهنگی طی این ایام در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به جشنواره مد و لباس فجر طی ۱۸ بهمن و در محل نگارخانه آوینی، نمایشگاه عکس امام(ره) و فجر انقلاب از ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه و در نگارخانه شهید آوینی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مرکز استان و شهرستان‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، پوستر، کاریکاتور، آثار تجسمی و هنری می توان اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار